Thursday, June 26, 2008

Fushe-Arrez first week




Posted by Picasa

3 comments:

izmir said...

pershendetje te gjitheve un jam IZMIR ZENELI .un jam nje person qe kam jetuar ne fushe arres por qe tani nuk jetoj mè...un jam i lindur ne micoj ne vitin 1992 dhe jam larguar nga micoj ne vitin 2006 ..por mua tani me ka marr shum malli per vendlindjen time me mungon shum fushe arresi dhe te gjithe te afermit e mi ju dua shum te gjitheve.........

izmir said...

un po ju shkruaj keto mesazhe por nuk e di se a do ti lexoni por nese i lexoni ju lutemi me merreni kete adrese ...MIRI-15@HOTMAIL.IT....dhe flasim me kete adres...un tani jeton ne itali dhe jam 15 vjec dhe nuk mundem qe te vij me ne shqiperi pa ber 18 vjec ....ju lutemi me ketheni pergjigje nese i keni lexuar keto mesazhe ne adresen time me ktheni pergjigje....

izmir said...

hej o njerez si jeni te gjith andej nga fushe arresi ... un kur isha ne fushe arres ja kam kaluar shum mir .....kam kaluar kohen me shoket e mi ..pershembull me ...ILBER CAKEN...ME KA MARR SHUM MALLI ME FOL ME TE SEPSE ai eshe nje djal shum i mir un kur ika kur u largova nga ketu ai u merzit shum dhe qe ate ko un nuk e kam degjuar me ilber caken se ku eshte dhe se ku jeton ..por gjithsesi ju qe po e lexoni kete mesazh ju lutem shum ta hapeni kete mesazh ne fushe arres te ju thuani qe ju ka pershendet IZMIR ZENELI...UN E pershendes edhe mesuesin me te mir qe me ka edukuar mua qe quhet ..MILAZIM CUFAJ ME KA MARR SHUM MALLI PER ME FOL ME TE POR NUK E DI SE KU JETON DHE KU ESHTE .......gjithashtu un pershendes ne vecanti agjen tim qe jeton akoma ne micoj qe quhet ,,,RAM ZENELI...ram zeneli tani punon ne nje karburant ne fushearres por un i qoj nje pershendetje nga larg nga italia..dhe te gjitheve ju qe jetoni ne fushe arres ju pershendes shum me zemer .....ju lutemi ai qe i lexon keto mesazhe qe i kam shkruar un ti hap ne publik ju lutemi sepse zemra ime kur po i shkruan keto mesazhe po me qan .....ju dua ju dua un ketu ne itali ja kaloj shum mir por vetem fushe arresi me mungon nuk e di pse .!!!!!!!!numeri i telefonit..3464758925....ju lutemi me gjith zemer ai qe i lexon keto mesazhe ti hap ne publik sepse un prap do te ju shkruaj me gjithe zemer ju pershendes shuuuummm nga larg izmir zeneli.........